VAŽNO OBAVEŠTENJE! Mnogi inostrani web sajtovi (ukoliko pristupate iz Srbije), pokazuju cene bez carinskih dažbina i PDV-a koje su u proseku 30% niže. Molimo sve kupce da pažljivo obrate pažnju koji su uslovi kupovine, kako bi poređenje cena bilo na jednakom nivou!

Dobrodošli u Player svet! Prijavi se ili Registracija

BEOGRAD
Svetogorska 9:
+381 11 3347 442
+381 11 3347 615
+381 11 3347 883
Sarajevska 68-70: +381 11 2688 067
+381 11 2688 068
+381 11 2688 069
Južni Bulevar 1a: +381 11 4065 432
+381 64 64 70 100
NOVI SAD
Futoški put 1: +381 21 3010 626
+381 21 3010 627
NIŠ
Pantelejska 53: +381 18 4200 878
+381 64 647 0101
BIJELJINA
Njegoševa 16: +387 55 209 104 +387 55 209 387 +387 66 224 417

PLAYER Onkyo CS 265 Recenzija

Proizvođač: PLAYER Onkyo CS 265 Recenzija
Dostupnost: Na stanju
Šifra Proizvoda: 325691

Kompaktan i pristupačan mikro-komplet velikih mogućnosti odlično je rešenje za uživanje u muzici u manjim prostorijama ili na poziciji drugog sistema u kući.

call

* Ukoliko pronađete povoljniju ponudu za ovaj artikal, dobićete ga od nas jeftinije za 10% od razlike u ceni!

Kao istinski mikro-sistem, CS-265 se isporučuje u maloj kutiji i sastoji se od CD-risivera CR-265 i zvučnika D-T25, a prateća oprema sadrži sve što je neophodno za puštanje u rad: daljinski upravljač, sobnu FM antenu, strujne i zvučničke kablove, kao i podloške za zvučnike. Centralna jedinica odlikuje se jednostavnim dizajnom i čistim linijama, a kutijasti utisak ublažen je zaobljavanjem bočnih ivica. Veliki deo prednjeg panela zauzeo je pregledni dot-matriks displej sa italik prikazom, tipičnim za Onkyo. Ispod njega postavljena je fioka za disk s tasterom za otvaranje s desne strane, dok se u donjem levom uglu nalaze USB-A port i 3,5-milimetarski izlaz za slušalice. Ostatak komandi postavljen je u prednjem delu gornje strane i sastoji se od devet izduženih tastera, a u blizini se nalazi i NFC logotip za brzo povezivanje blutut uređaja. Pored zvučničkih terminala sa oprugom, na zadnjoj strani nailazimo na jedan linijski RCA ulaz, priključak za FM antenu i konektor za odvojivi strujni kabl.

Ispod poklopca Onkyo je upakovao savremenu tehnologiju, pa se za amplifikaciju koriste digitalni moduli snage 20 vati po kanalu, uz obradu zvuka u digitalnom domenu. Funkcionalnost je takođe na visokom nivou, pa CS-265 omogućava reprodukciju sa CD-a i USB memorija, uz podršku za MP3, kao i slušanje FM radija. Dodatne opcije obuhvataju direktno blutut povezivanje i puštanje muzike s telefona i drugih mobilnih uređaja, priključivanje dodatnog izvora, ali i uživanje u muzici preko slušalica.

Test
Tokom upotrebe CS-265 se pokazuje sposobnim da ispuni zvukom manje prostorije, a kompaktni dvosistemski zvučnici pružaju veoma prijatan zvuk. Reprodukcija je živahna i muzikalna, sa solidnom dinamikom i lepo uobličenim tonovima. Očekivano, pozornica nije preterano široka, ali je stereo-efekat primetan, a blagim zaokretanjem zvučnika ka poziciji za slušanje može se postići još bolji fokus. Visoki tonovi su veoma jasni i detaljni, pa se za CS-265 može reći da pruža dovoljnu dozu analitičnosti bez gubitka muzikalnosti. Ipak, najviše života smešteno je u srednji deo spektra, kako i treba da bude. Srednjetonski opseg odlikuje se bogatim prikazom i nešto toplijim, veoma prijatnim tonovima koji zaista prevazilaze cenovni rang ovog malog sistema. Deo topline prenosi se na gornje basove, koji su ujedno veoma brzi i sposobni za sasvim dobar udarac. Najniži deo spektra je plići, ali potpuno u skladu s gabaritom zvučnika i snagom pojačala, a pozitivno je što CS-265 ne pokušava da odsvira ono što ne može.

Očekivano, blutut povezivanje odvija se brzo i bez zadrške, a NFC sistem predstavlja posebnu pogodnost. Prelazak na ovaj vid povezivanja i puštanje muzike s mobilnog telefona doveo je do smanjenja dinamike usled upotrebe kompresovanih formata, ali je reprodukcija zadržala muzikalnost i dobar kolorit. Ukoliko ipak poželite da se igrate sa zvukom, CS-265 to omogućava preko tonskih kontrola, pa reprodukciju u određenoj meri možete prilagoditi sopstvenom ukusu.

Zaključak
Pored sasvim dobrog kvaliteta reprodukcije, CS-265 donosi praktične prateće opcije kao što su tajmer, podešavanje osvetljenja displeja i kompletno daljinsko upravljanje, a RDS tjuner poseduje 30 memorijskih mesta. Ukupno, u pitanju je sposoban i svestran mikro-sistem, koji pruža iznenađujuće prijatan zvuk po pristupačnoj ceni.

PLUS
Intuitivna upotreba.
Velike mogućnosti.